Hjem
Ekspander/Kollaps Elektronisk skjema:

Ikke innlogget
Klage på markedsføring og/eller avtalevilkår (BOKMÅL)
Saken
  1. E-post / SMS / Faks
  2. Telefonsalg
  3. Reklame / avis
  4. Generell klage

Utfylling og bruk

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Ønsker du som forbruker å klage på markedsføringen eller avtalevilkårene til en næringsdrivende, er det oss i Forbrukerombudet du skal henvende deg til.

Velger du å fremsette en formell klage, vil klagen bli registrert som sak og være offentlig. Forbrukerombudets serviceerklæring inneholder mer informasjon om behandling av klager. Klikk her.

For at vi skal kunne hjelpe deg best mulig, er det viktig for oss at du velger riktig type klage og svarer på spørsmål knyttet til denne.

Vi gjør oppmerksom på at oppringninger fra markedsundersøkelser ikke er ansett som markedsføring, og er unntatt reservasjonsretten.
*